luni, 15 martie 2010

The lovely bones - un film dragut

In weekend am vazut un film dragut.. Nu pot sa zic ca este oau, dar mie mi-a placut.. Efectele nu sunt realizate extraordinar din punct de vedere calitativ, dar ideile in sine mi-au placut la nebunie. Acea lume dintre lumi e minunata... iar soundtrack-ul te transpune si simti ca esti si tu acolo. Saoirse Ronan (Susie Salmon) are un chip angelic, perfect pentru rolul care il joca..

Daca v-am starnit curiozitatea am sa postez mai jos trailerul, soundtrack-ul si o referinta de pe IMDB:





http://www.imdb.com/title/tt0380510/

Scuze pt cei care nu au reusit sa asculte initila soundtrack-ul.. din greseala am pus amblele linkuri de la trailer. Am schimbat imdeiat cum am observat. Enjoy!

Un comentariu:

  1. L-am vazut si eu, nu m-a impresionat nimic in afara de Stanley Tucci, now that's the perfect villain! Prestatia lui Peter Jackson mi s-a parut lalaita, asa-i cand te obisnuieste cu de-alde Lord of the Rings, te astepti mereu la capodopere (se pare ca si-a pierdut viziunea odata cu kilogramele in plus :D). Fetita a fost simpatica, dar sufocata de efecte vizuale de balci si "parinti" fals dramatici. Astia-s cei doi centi ai mei, vorba englezilor, sper sa nu rup vraja :D.

    RăspundețiȘtergere