joi, 7 ianuarie 2010

Eco things.. eco thoughts


In ultima perioada ma inspaimanta schimbarile bruste ale vremii... si nu ma refer numai la faptul ca nu mai exista iarna, primavara... anotimpuri, ci schimbarile bruste de la o zi la alta.
In ultima perioada au fost zile in care erau -10 grade si peste 2 zile erau +10 sau azi e soare, maine ninge, poimaine ploua si raspoimaine iar e soare... Nici nu mai stii cu ce sa te imbraci si nici ce planuri sa iti faci pe weekend, nu mai zic sa incerci sa iti faci planuri de vacanta cu cateva sapatmani inainte... No chance!!!
Azi a fi eco a devenit un trend.. e la moda sa faci tot felul de campanii pt ecologizare, sa dam cu vorba sau sa strangem 2 gunoaie. Ok, sunt f de acord ca e buna si treaba asta, dar a fi eco nu inseamna numai gunoaie sau sa stingi lumina. Parerea mea e ca in primul rand trebuie sa incepi cu tine si sa iti rationalizezi consumul. Si cand zic consum ma refer la TOT ce consumi.
Am inceput sa imi pun niste semne de intrebare in momentul in care am ajuns la salariul meu si am inceput sa imi permit sa imi cumpar chestii care pana inainte nu erau accesibile portofelului meu. Si am ramas socata la un moment dat cata mancare am inceput sa arunc. Pentru ca atunci cand ma duceam imi magazin imi cumparam mai tot ce imi era pofta pe moment, dar dupa ce ajungeam acasa si imi trecea pofta, alimentele zaceau in frigider si se stricau.
Cati dintre voi nu faceti la fel? Cati dintre voi arunca lucruri care le-au cumparat doar de dragul de a le cumpara??? Poate nu toata lumea e la fel, dar pun pariu ca majoritatea sunt asa... Si in categoria cumparaturi nu e numai mancarea... Mai multe chestii. Ganditi-va ca pt a produce acele lucruri s-a folosit o groaza de energie, resurse si alte chestii.. pe care le aruncam la gunoi.
In ultima perioada am inceput sa imi rationalizez cumparaturile si sa iau numai ce am nevoie astfel incat sa nu fiu nevoita sa arunc. Plus ca a arunca inseamna a creea mai mult gunoi :P... Si inca un beneficiu: nu mai cheltui asa mult !!!! =))
So, hai sa fim eco pe bune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu