joi, 28 ianuarie 2010

Bestial, Partea 2!

De obicei cand descopar un artist nou, un cantaret sau formatie, care are o melodie ce ma atinge la suflet (cum s-a intamplat si cu Jamie Cullum), incep sa caut si alte piese.
Alalta seara cand am ajuns acasa am inceput sa caut pe net alte melodii de-a lui (mp3-uri, albume) si parca nu m-au impresionat prea mult. In seara asta din plictiseala, am inceput sa caut din nou, de data asta pe youtube. Si am dat peste niste franturi dintr-un festival in care a cantat si el: North Sea Jazz 2009.Super fain! Tipu se joaca cu sunetele si instrumentele ca un copil cu jucariile lui, atat de natural si de lejer...
Am sa va pun doar 2 exemple, una din festivalul pe care l-am pomenit mai sus si una de la Music Master. Combinatia care o face intre fantasticul "Singing in the rain" si comercialul "Umbrella" este geniaaaala. Nu puteam sa cred vreodata ca aceste 2 melodiile ar putea fi imbinate, dar se pare ca m-am inselat. Ascultati si voi ce a scos din capul ala ciufulit:



si inca o bucata faina



Sunt sigura ca nu e pe toate gusturile, dar daca si voua v-au placut macar pe jumatate cat mi-a placut mie, tot e bun. Daca nu, imi pare reu ca v-am irosit timpul.
in caz ca ati dat de gust, mai gasiti bucati faine ca:
- London Skyes
- So they say
si multe altele
Enjoy!

2 comentarii:

  1. Hello. Îmi pare bine să te regăsesc în "blogosferă". Am descoperit-o şi eu de ceva vreme si desi pare pueril, imi place. E un mod de a te relaxa scriind.

    Îmi place blog-ul tău fiindcă scrii într-un mod la care eu tânjesc: foarte concis şi tineresc. Eu mă lungesc mult şi dacă încerc să fac şi eu aşa, îmi iese stângaci.
    Mă mai chinui şi poate mă descurc până la urmă.

    Îmi place papagalul, e tare fain. A mai "progresat" cu vorbitul?

    Te invit dacă vrei şi pe blogul meu, fiindcă n-am "rezistat" să nu-mi fac :P. Deocamdată nu e cine ştie ce, mi-am cam "dat cu părerea", sper să nu fi exagerat.

    Interesant acest Jamie Cullum, chiar e talentat şi îmi place vocea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut Cosmin. Ma bucur ca urmaresti blogul meu si ca iti place. Pt mine blogul e un mijloc de a-mi impartasi gandurile si ideile cu restul lumii.

    Cum ziceam si in primul post, nu ma pricep la cuvinte, si incerc sa zic ce am de zis cat mai simplu si mai scurt astfel incat sa nu pierd interesul persoanelor care poposesc la mine pe pagina.

    Despre papagalul meu nu pot zice decat ca pe zice ce trece il indragesc din ce in ce mai mult. Acum zice clar : "ce face puricu" si sunt f mandra de el ;))

    Cu siguranta am sa urmaresc si blogul tau. La mai multe posturi de acum inainte si bine ai venit in "blogosfera"

    RăspundețiȘtergere