marți, 6 iulie 2010

Holy Fuck - Latin America

Radio Guerilla e o sursa f mare de muzica buna si f variata. Nici nu stii la ce sa te astepti de la ei, de la muzica veche pana la muzica zilelor noastre, cu toate genurile posibile. La ei l-am descoperit si pe Jamie Cullum si multi altii, printre care si pe cei de la Holly Fuck.
Despre numele formatie, as vrea sa ma abtin de la orice comentarii :D... Melodia Latin America mi-a placut f mult. In timp ce lucram si o ascultam la radio, m-am trezit ca dadeam din cap ;)) si mi-am dat seama ca m-a acaparat. Ritmurile melodiei ma duc cu gandul la un film de actiune, la ceva in genul unei urmariri sau un jaf la o banca =)).. Ocean 11 sau ce-o fi :)). Nush' daca voua o sa va inspire aceeasi stare, dar eu zic ca merita sa o ascultati macar odata pana la capat. Are niste efecte f faine, si chiar linie melodica.. zic eu :P...
Enjoy!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu