joi, 11 februarie 2010

Tell me why i don't like mondays...

Se pare ca treaba cu Vinerea si Lunea e de cand cerul si pamantul... Cantecul asta e de dinainte de a ma naste eu :P dar starea de spirit e aceeasi.
Lucrurile parca se misca mult prea repede pentru a le putea percepe cum trebe, casuta de mail are prea multe mailuri si imi trebe Tz-ore ca sa le citesc, nu mai zic ca sa le mai si inteleg.. :-j Cat despre momentul in care ma apuc efectiv de treaba ... Pffiuuu.. pai imi ia nush cat timp ca sa imi fac curaj sa imi deschid numai mediul de lucru, apoi nush cat timp ca sa fac ceva concret... Ajung deja la a doua cafea.. AAA... si asta se intampla deja DUPA batalia crancena de dimineata, eu singurica contra a doi monstri fiorosi: ceasul si patul... unul ma trage hais, unul cea...
Mai are rost sa mai intreb: Why i don't like Mondays???
Enjoy!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu