luni, 15 februarie 2010

Ajutati-ma sa inteleg treaba asta...



In seara asta, verificand-mi mailul, am gasit si un newsletter de la e-jobs. Din curiozitate sa vad ce mai e pe piata locurilor de munca am dat click pe niste joburi, si ca sa vad mai multe chestii, am mai dat click si pe linkul: Cei care au aplicat la acest job au mai aplicat la... (in stilul asta poate mai vad joburi asemanatoare care mi-au scapat). Si SURPRIZAAAA!!! Ia uitati la ce au mai aplicat persoanele care au depus cv-ul la un job de LEAD!!! in Software: ospatar, coafeza, manichiurista, pizzar.. Nu am nimic cu meseriile respective, sunt f onorabile si se pot castiga mai multi bani decat ca un biet inginer de pe IT. Da totusi, nu vad nici o legatura intre software si joburile mai sus mentionate... Sa fie toolul de la E-jobs de kkt si sa dea aceste informatii random, la oha... ma indoiesc.. sau oamenii chiar aplica asa in nestire, fara sa citeasca cerinte jobului (Nivel mediu -exerienta minim 3 ani, plus cunostinte de baza in programare)
Ma depaseste complet situatia de mai sus.. Ma face sa ma gandesc la saracii HR-sti care trebuie sa sorteze CV-urile... sau poate se amuza si ei.. Who knows..
Enjoy!

4 comentarii:

  1. saracii HR.. la ce salarii au HRi .. lasa sa nu mai astea pe mess si sa barfeasca toata firma; sa puna mana si sa faca treaba :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate cei care cauta un prim job in IT simt nevoia unui second job ca spalator de vase la Traian, Unirea, sa mai invarta aproape de tavan un aluat de pizza sau sa rasuceasca la covrigi la vreo simigerie de colt de strada.

    RăspundețiȘtergere
  3. desperate need of a job brings retardation in people :))

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt gresite criteriile de selectie in modulul aplicatii asemantoare. e facut fara sa fie gandit a pune un filtru suplimentar daca au legatura cu domeniul de activitate. unii fac averi facand software prost :) nu intelegeam de ce eu nu avansez, m-am oprit la quality :D

    RăspundețiȘtergere