miercuri, 21 octombrie 2009

melodii pe repreat....

Nu vi se intampla si voua sa aveti zile in care sa vreti sa ascultati o melodie la nesfarsit? O melodie care sa se muleze perfect pe starea de spirit pe care o aveti in ziua respectiva... Mie mi se intampla adesea... azi e ziua Massive Attack cu ultima lor melodie, "Splitting the atom"... Azi cred ca am ascultat-o de cel putin 15 ori ;)). Ieri a fost ziua Creed, cu minunata lor melodie "One last breath" Am sa le impartasesc cu voi, si probabil ca in fiecare din zilele in care piticilor mei (multi si activi) o sa li se mai nazareasca ceva, am sa postez pe blog cu cate un link.
1)
2)

Nu-i asa ca este exasperant cand se intampla ca cineva sa fredoneze o melodie, de obicei una pe care o urasti de moarte, si sa iti intre in cap si apoi sa o fredonezi si tu pana la disperare, si sa nu mai scapi de ea???
Macar cele 2 melodii de mai sus sunt faine si nu o sa le displaceti nici voi....sper :P

2 comentarii:

  1. Eu ascult de obicei un anumit interpret... In ultimele zile am ascultat Kelly Clarkson - albumul "All I Ever Wanted" ☺
    Ceea ce imi displace e sa aud muzica din castile altcuiva.. asta chiar ca e exasperant...

    RăspundețiȘtergere
  2. din pacate ceea ce auzi din castile celorlalti nu e muzica, ci un fasait sau un bum bum cu fasait... Si cred ca e cel mai exasperant dintre toate zgomotele posibile...cel putin la birou :))

    RăspundețiȘtergere