vineri, 16 octombrie 2009

Iaca flioshc!!!!

hi5, facebook, twitter, .... blog.. Ai putea zice ca e o moda, un trend... o chestie ca sa fii si tu in rand cu lumea. Unii te judeca: "baaaaaaa, ti-ai facut cont pe hi5, ca toti cocalarii si pitzipoancele" sau "ce mai, ti-ai facut si tu blog sa fii smecher?"... Nu!
Ieri am gasit o chestie faina, care m-a impresionat tare mult, si am vrut sa o arat si altora si sa impartasesc opinii cu ei legate de acel subiect. Dar cum naiba? Mass nu imi place sa dau, sa dau mesaj personal...eh, e mai mult de munca, si lenea e plasata bine in posteriorul degetelor mele :P.
Azi, ca de obicei, am verificat un blog care imi face placere sa il citesc ... si atunci mi-a venit minunata idee :P de a-mi face si eu un blog, sa impartasesc cu voi lucrurile care mi se par interesante, melodii, articole, sau orice kkt care imi trece prin minte...
So, here i am...
Va avertizez de pe acum, nu am talent scriitoricesc... problemele existentiale se reduc in cuvinte simple si fara fraze pompoase...etc... Daca o sa va placa, cititi, daca nu... nu. Mai simplu de atat nu se poate :))

Si ca sa termin intr-o nota corespunzatoare starii mele de spirit din acest moment, va zic si bancul meu preferat:

2 rosii pe liniile de la tren:
- auzi surioara, zice una catre cealalta...
- ce-i, zice cealalta plictisita
- cred ca vine trenul...
- iaca flioshc!!!

Un comentariu: